Osobný odber na pobočkách Zásielkovne - tovar si môžete tiež odobrať osobne na jednej z viac ako 620 výdajných miest Zásielkovne.
Ako prebieha doručenie na Zásielkovňu
- Objednané produkty sú dopravené na vybrané výdajné miesto siete Zásielkovňa
- Tovar bude doručený najneskôr do 2 pracovných dní
- V okamihu expedície zásielky sú vám na e-mail doručené informácie o odoslaní a bude vám zaslané číslo zásielky. Kde sa vaša zásielka nachádza, si potom môžete overiť online tu
- Po doručení na výdajné miesto budete informovaný SMS a e-mailom o možnosti vyzdvihnutia. Príde vám heslo pre vyzdvihnutie.
- Zásielka bude na výdajnom mieste k vyzdvihnutiu 7 kalendárnych dní, bez možnosti predĺženia.
- Maximálna hodnota objednávky na dobierku je 700 €
- Viac informácií nájdete tu.
Ako vrátiť tovar cez službu ZÁSIELKOVŇA – SPÄTNÁ ZÁSIELKA?
Ide o najjednoduchší a najlacnejší spôsob vrátenia tovaru.
POSTUP na vrátenie zásielky:
-
Tovar , ktorý chcete vrátiť aj so všetkými potrebnými dokumentami - formulár na vrátenie – zabalíte a zanesiete do podacieho miesta Zásielkovne podľa Vášho výberu.
-
Tam nadiktujete ID odosielateľa pre spätnú zásielku – ID nášho obchodu je 94041963. Na mieste sa v Zásielkovni vytlačí štítok a Vám sa vytlačí potvrdenie o prijatí zásielky. Tovar nám bude doručený do obchodu a na mieste nič neplatíte. Túto službu môžete využiť, aj keď tovar k Vám putoval iným prepravcom.
Momentálna cena služby pre zásielky zo Slovenska je zobrazovaná v pokladni a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar.
Príklad: Vraciate tovar v hodnote 50 EUR. My Vám vystavíme dobropis na túto sumu, avšak odpočítame sumu za využitie služby Spätná zásielka 1,90 €. Na účet Vám tak vrátime (50 – 1,90) = 48,10 €.
O prijatí tovaru a vybavení Vašej požiadavky Vás budeme informovať e-mailom.
V prípade otázok nás neváhajte nás kontaktovať:
E-mail: obchod@tualmed.sk