Reklamácie a vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru
Tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia (z hygienických dôvodov jednorázové odevy, ochranné rúška, respirátory a antivírusové masky a filtre bohužiaľ nie je možné vrátiť):
1) vyplňte formulár pre vrátenie tovaru [stiahnuť PDF] alebo [stiahnuť DOC]
2) uveďte zoznam produktov, ktoré vraciate
3) odporúčame uviesť číslo účtu vo formáte IBAN, na ktorý Vám vrátime peniaze
4) formulár vytlačte, podpíšte a priložte k tovaru
5) všetko pošlite na našu adresu:
LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01, Slovenská republika
O obdržaní vráteného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky. Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade ak je tovar používaný, poškodený alebo neúplný zaväzujete sa uhradiť nám hodnotu o ktorú sa znížila hodnota tovaru a náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu.
O všetko ostatné sa už postaráme my a po spracovaní vráteného tovaru Vám pošleme peniaze na Váš účet.
Tovar odporúčame poslať doporučene poštou alebo kuriérskou službou (na vlastne náklady). Tovar neposielajte na dobierku - takéto zásielky nepreberieme.
V prípade vrátenia celej objednávky je vrátený tiež poplatok za dopravu. Náklady, ktoré boli hradené pre zaslanie tovaru späť k nám nie sú preplácané.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať v online chate alebo na nižšie uvedených kontaktoch:
E-mail: obchod@tualmed.sk
Reklamácia tovaru:
Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote.
Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:
-
Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený
-
Úprava a zásahy do štruktúry výrobku
-
Bežným opotrebovaním
-
Údržba v rozpore s návodom
-
Zanedbanie starostlivosti o výrobok
-
Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou
Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojný/á! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi s Vami dohodneme spôsob nápravy.
Jednorázové odevy, ochranné rúška, respirátory a antivírusové masky a filtre bohužiaľ nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov.
Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:
-
vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v platnom znení
-
záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v platnom znení
-
reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci a to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania
-
záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim
-
údržba tovaru musí prebiehať v súlade so štítkom na danom produkte (postupy alebo zákazy)
Adresa na odoslanie reklamácie
LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01, Slovenská republika
AKO POSTUPOVAŤ?
Odporúčaný postup pri reklamácii:
-
O reklamácii nás prosím najprv kontaktujte telefonicky, prípadne mailom a zašlite nám potrebné informácie.
-
Pri reklamácii pripojte k tovaru sprievodný list, kde uvediete čo žiadate a aký tovar si želáte reklamovať Ako predlohu môžte použiť náš reklamačný formulár, ktorý si môžte vytlačiť a vypísať:
-
Popíšte vadu tovaru
-
Tovar spolu s reklamačným formulárom zašlite bez dobierky na adresu:
LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01, Slovenská republika
- O obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky .
-
O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci na základe odborného posúdenia (súdnym znalcom). Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.
Telefon: +421 952 091 186
E-mail: obchod@tualmed.sk
DORAZIL VÁM POŠKODENÝ TOVAR?
Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. Ak sa už na prvý pohľad zdá byť obal poškodený, zásielku je možné rozbaliť spoločne s kuriérom a skontrolovať jej obsah, alebo ju v tomto prípade neprevziať. Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, je dôležité udalosť čo najskôr nahlásiť u prepravcu. Odporúčame túto situáciu nahlásiť emailom na adresu obchod@tualmed.sk.
NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE DODANÉHO POŠKODENÉHO TOVARU
Reklamáciu poškodených zásielok zasielajte emailom spoločne s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok, vrátane obalu).
Do emailu uveďte číslo dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky (variabilný symbol).
Popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.
ZÍSKALI STE NEKOMPLETNÝ ALEBO INÝ VÝROBOK?
Pokiaľ vám domov dorazil iný výrobok, než ktorý ste si objednali, alebo sa nezhoduje popis na faktúre s popisom výrobku, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie na e-mail obchod@tualmed.sk. Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade, že výrobok nie je kompletný.
DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÚCE INFORMÁCIE
Nekompletný výrobok |
Zamenený výrobok |
číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre) alebo číslo faktúry | číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre) alebo číslo faktúry |
priložte foto produktu |
priložte foto produktu |
popis chýbajúcej časti | popis produktu, ktorý vám bol doručený |
Naše reklamačné oddelenie Vás bude v čo najkratšom čase kontaktovať a poradia vám, ako situáciu čo najrýchlejšie a bez zbytočných vedľajších nákladov vyriešiť.