Kategórie
 
 
 
 
 

Reklamácie a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia (z hygienických dôvodov jednorázové odevy, ochranné rúška, respirátory a antivírusové masky a filtre bohužiaľ  nie je možné vrátiť):

1) vyplňte formulár pre vrátenie tovaru [stiahnuť PDF] alebo [stiahnuť DOC]

2) uveďte zoznam produktov, ktoré vraciate

3) odporúčame uviesť číslo účtu vo formáte IBAN, na ktorý Vám vrátime peniaze

4) formulár vytlačte, podpíšte a priložte k tovaru

5) všetko pošlite na našu adresu:


LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01, Slovenská republika


O obdržaní vráteného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky. Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade ak je tovar používaný, poškodený alebo neúplný zaväzujete sa uhradiť nám hodnotu o ktorú sa znížila hodnota tovaru a náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu.

O všetko ostatné sa už postaráme my a po spracovaní vráteného tovaru Vám pošleme peniaze na Váš účet.

Tovar odporúčame poslať doporučene poštou alebo kuriérskou službou (na vlastne náklady). Tovar neposielajte na dobierku - takéto zásielky nepreberieme.

V prípade vrátenia celej objednávky je vrátený tiež poplatok za dopravu. Náklady, ktoré boli hradené pre zaslanie tovaru späť k nám nie sú preplácané.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať v online chate alebo na nižšie uvedených kontaktoch:

E-mail:    obchod@tualmed.sk

Reklamácia tovaru:

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote.

Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený 

  • Úprava a zásahy do štruktúry výrobku

  • Bežným opotrebovaním

  • Údržba v rozpore s návodom

  • Zanedbanie starostlivosti o výrobok

  • Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou

Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojný/á! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi s Vami dohodneme spôsob nápravy.

Jednorázové odevy, ochranné rúška, respirátory a antivírusové masky a filtre bohužiaľ nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov.

Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:

  • vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v platnom znení

  • záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v platnom znení

  • reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci a to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania

  • záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim

  • údržba tovaru musí prebiehať v súlade so štítkom na danom produkte (postupy alebo zákazy)

         Adresa na odoslanie reklamácie


LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01, Slovenská republika


AKO POSTUPOVAŤ?

Odporúčaný postup pri reklamácii:

  • O reklamácii nás prosím najprv kontaktujte telefonicky, prípadne mailom a zašlite nám potrebné informácie.

  • Pri reklamácii pripojte k tovaru sprievodný list, kde uvediete čo žiadate a aký tovar si želáte reklamovať  Ako predlohu môžte použiť náš reklamačný formulár, ktorý si môžte vytlačiť a vypísať:

    Reklamačný formulár

  • Popíšte vadu tovaru

  • Tovar spolu s reklamačným formulárom zašlite bez dobierky na adresu:


LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01, Slovenská republika


  • O obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky .
  • O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci  na základe odborného posúdenia (súdnym znalcom). Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.

            Telefon: +421 952 091 186

            E-mail: obchod@tualmed.sk

DORAZIL VÁM POŠKODENÝ TOVAR?

Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. Ak sa už na prvý pohľad zdá byť obal poškodený, zásielku je možné rozbaliť spoločne s kuriérom a skontrolovať jej obsah, alebo ju v tomto prípade neprevziať. Ak vyzerá zásielka na prvý pohľad v poriadku, a napriek tomu je vnútri výrobok poškodený, je dôležité udalosť čo najskôr nahlásiť u prepravcu. Odporúčame túto situáciu nahlásiť emailom na adresu obchod@tualmed.sk.

NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE DODANÉHO POŠKODENÉHO TOVARU

Reklamáciu poškodených zásielok zasielajte emailom spoločne s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok, vrátane obalu).

Do emailu uveďte číslo dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky (variabilný symbol).

Popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.

ZÍSKALI STE NEKOMPLETNÝ ALEBO INÝ VÝROBOK?

Pokiaľ vám domov dorazil iný výrobok, než ktorý ste si objednali, alebo sa nezhoduje popis na faktúre s popisom výrobku, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie na e-mail  obchod@tualmed.sk. Neváhajte nás kontaktovať aj v prípade, že výrobok nie je kompletný.

 

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÚCE INFORMÁCIE

Nekompletný výrobok

Zamenený výrobok

číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre)  alebo číslo faktúry  číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre)  alebo číslo faktúry 

priložte foto produktu

priložte foto produktu
popis chýbajúcej časti popis produktu, ktorý vám bol doručený

Naše reklamačné oddelenie Vás bude v čo najkratšom čase kontaktovať a poradia vám, ako situáciu čo najrýchlejšie a bez zbytočných vedľajších nákladov vyriešiť.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia